piątek, 23 sierpnia 2013

Informacja part 2.




Czesc kochane!
Mam nadzieje, ze nie zapomnialyscie jeszcze o mnie?
Wybaczcie, ze rozdzialu nadal nie ma, ale dopiero zaczynam ogarniac moje zycie w Walii, moj laptop i telefon ulegly wypadkowi podczas podrozy takze jak na razie korzystam z uprzejmosci Maggie i podkradam jej komputer. Na dniach wybieram sie na elektroniczne zakupy, wiec i laptop, i telefon znajda sie na mojej liscie pierwszych zakupow, a kiedy to juz sie stanie wroce tutaj i bede pisac jak najczesciej.
Nie martwcie sie, blog wciaz funkcjonuje, a ja mam jeszcze mase pomyslow na nowe rozdzialy.
Trzymajcie sie cieplutko i korzystajcie z ostatnich dni wakacji!

Kocham Was!

Wasza M.

PS. Nie posiadam polskich znakow, takze wybaczcie.

12 komentarzy:

  1. Oj, o tak świetnym blogu nie da się zapomnieć ;) codzień wchodzę i sprawdzam, czy nie pojawiło się coś nowego xD nie mogę się już doczekać tego, co dla nas przygotujesz :D zapraszam na mojego całkiem odnowionego bloga: auslly-raura-love.blogspot.com
    ~Kasia<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogłybyśmy zapomnieć! :P
    Straasznie nie mogę się doczekać nexta ;P
    ~JulkaXD

    OdpowiedzUsuń
  3. O takim blogu nie można zapomnieć:)
    Kiedy next?
    Mój blog:http://rossilaura-love.blogspot.com/
    ~Julka♥<3

    OdpowiedzUsuń
  4. ¿Kiedy neeext :( D:

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy kolejny?
    ,nie mogę się doczekać .♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam cię do Liebster Awards. Szczegóły tutaj: http://rossilaura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam cię do jakiegoś Liebster Awards :3 wszystko masz tu >>>>>> i-hate-you-or-love-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Od ostatniego rozdziału przeczytałam całe to opowiadanie 2 razy. DWA RAZY!.
    Nic nie mówię ale:
    KIEDY BĘDZIE NOWY ROZDZIAŁ.!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż chyba ja zaczne od początku czytać :/

      Usuń
  9. Wszystko co dobre kiedyś się kończy... Po prostu zapomniała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapomnialam, nie zapomnialam. Rozdzial napisany czeka na opublikowanie, jedyne co musze to dodac polskie znaki, bo jestem lama i nie potrafie przestawic brytyjskiej klawiatury na polska. Mam bardzo malo czasu, bo pracuje, szlifuje swoj angielski, no i sie ucze. Zapisalam sie do college na zajecia z hiszpanskiego i ze sztuki, wiec kazda chwile dnia mam wypelniona, dopiero poznym wieczorem mam kilka chwil na pisanie, zanim padne ze zmeczenia. Obiecuje, ze do piatku rozdzial sie pojawi i dalej juz raczej regularnie beda nowosci publikowane, bo powolutku sie przyzwyczajam do takiego zycia na "pelen etat". Jeszcze troszke cierpliwosci, pamietam o Was! ;*

      Usuń
    2. Co tam z polskimi znakami!
      Dodaj dzisiaj!
      BŁAGAM!

      Usuń