piątek, 14 czerwca 2013

Ogłoszenia parafialne


Witajcie!
Bardzo, bardzo dawno mnie nie było, pewnie już straciłyście nadzieję na nowy rozdział, ale nie martwcie się - rozdział pojawi się już niebawem.
Pisałam to Weronice i Karolinie na facebooku, ale uważam, że i Wam należą się jakiekolwiek wyjaśnienia i usprawiedliwienia, przecież to dla Was piszę i to Wy mnie inspirujecie.
Jestem w trakcie załatwiania niesamowicie dla mnie ważnej sprawy, więc zaniedbałam blog, a mówiąc szczerze, całkiem o nim zapomniałam. Aktualnie kursuję między moją wsią, a Warszawą i musicie wiedzieć, że nie jest to mała odległość, ponieważ mieszkam w województwie zachodniopomorskim. Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli to we wrześniu każda z Was, która będzie chciała, może się spodziewać widokówki z Londynu.
Obiecuję, że odpowiem na każdy komentarz i wynagrodzę Wam ten miesiąc, kiedy nic się tu nie działo.
Proszę Was tylko o zrozumienie i trochę czasu.

PS. Chciałam się odnieść do ostatniego z przeczytanych przeze mnie komentarzy, a mianowicie do wypowiedzi Wiolczura.
Kochana, dziękuję serdecznie za Twoją opinię! Bardzo ją sobie cenię i postaram się poprawić. Zdaję sobie sprawę, że moje postaci są trochę takie "papierowe", bez wyrazu. To zawsze był mój słaby punkt, z którym usilnie walczę i nieskromnie powiem, że idzie mi coraz lepiej, kiedy czytam moje starsze wypociny. Wzięłam sobie do serca Twoje rady i wskazówki, mam nadzieję, że kolejny rozdział przypadnie Ci do gustu, jeśli nie, pisz śmiało, przecież to właśnie na opinii Czytelników zależy mi najbardziej, ale również na tym by być jak najlepszą w tym, co kocham - w pisaniu.
Pozdrawiam Cię serdecznie i z chęcią poczytam Twoje dzieła. :)

Kocham Was!

M.

11 komentarzy:

  1. Jasne, wszystko rozumiem i poczekam jeszcze na kolejny rozdział ; ). Po prostu zależało mi na tym, by wiedzieć dlaczego nic nie piszesz. Jestem cierpliwa, ale lubię znać przyczynę danego zachowania ;D. Dziękuję Ci za informacje ;*. Załatw to co masz do załatwienia i wróć do nas ; ], ;D.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marlena ;*.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam czytać cokolwiek napiszesz... już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :3

    OdpowiedzUsuń
  3. No, cieszę się, że dałaś znak życia! :) I liczę na rozdział w niedługim czasie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem cię doskonale :) Wierz mi nigdy nie straciłam nadziei :D Oczywiście poczekam na rozdział ile tylko będzie trzeba.
    Pozdrawiam i całuję.
    -Narisa

    OdpowiedzUsuń
  5. uff..matko a ja już myślałam, że chcesz zawiesić bloga..
    już się nie mogę doczekać nowego rozdziału, czekam na niego z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też wszystko rozumiem. czekam na pocztówkę :P mam nadzieję, że wszystko dobrze pójdzie, bo pamiętaj, że w Londynie masz zarezerwować 1 dzień na bezsensowne łażenie ze mną po mieście, już to uzgadniałyśmy :) (oczywiście, jeśli wszystko dobrze pójdzie, ale w tym przypadku z moim wujkiem)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uff... już się wystraszyłam, że to coś złego. Ale cieszę się, że już wkrótce pojawi się nowy rozdział i rozumiem, że nie masz czasu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy dodasz nowy rozdział? Bo już nie umiem się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. {Spam}

    Jesteś ciekawa mojego bloga? Bloga całkowicie innego? Niech nie zmyli was nasza nazwa. Ten blog jest inny. Blog opowiada o dziewczynie, która ma amnezję? O dziewczynie, która żyję już tysiące lat? O dziewczynie, która boi się swojego przeznaczenia? O dziewczynie, która ucieka?
    I jest On. Najpierw go nie pamięta... aż do pocałunku, który wszystko zmienia. I nagle, wszystkie mury się burzą. Przypomina sobie wszystko i jest tak jakby ...
    Obudziłam się i mam poważne kłopoty, bo ściga mnie sama śmierć!
    Śmierć, miłość, nienawiść... To wszystko znajdziesz na moim blogu!

    www.hate---and---love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cześć, chciałabym nawiązać z Tobą współpracę, mogłabyś podać maila? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :)
      Napisz na: mika9585@wp.pl, tego z gmaila nie podam publicznie, bo to moje imię i nazwisko, a ja wolę pozostać anonimowa. :)

      Usuń